Tirsdag den 27/5 kl. 18.00 – Sted: 1. sal Højbjerg Badminton Klub
Dagsorden iflg. vedtægterne:
Valg af dirigent- Bestyrelsen foreslår Jacob Møller
Aflæggelse af beretninger
Dagsorden iflg. vedtægterne:
Valg af dirigent- Bestyrelsen foreslår Jacob Møller
Aflæggelse af beretninger
Formandens, Spilleudvalgsformandens og ungdomsudvalgsformandens beretning
Regnskab og budget:
Fremlæggelse af det reviderede årsregnskab og status + Budget for det kommende år
Forslag fra bestyrelsen – ingen
Forslag fra medlemmerne (i.h.t. § 7) – skal være fremsendt til info@hojbjerg-badminton.dk senest 19. maj 2025
Regnskab og budget:
Fremlæggelse af det reviderede årsregnskab og status + Budget for det kommende år
Forslag fra bestyrelsen – ingen
Forslag fra medlemmerne (i.h.t. § 7) – skal være fremsendt til info@hojbjerg-badminton.dk senest 19. maj 2025
På valg:
Formand – Christian Blittrup på valg og villig til genvalg
Ungdomsudvalgsformand – Kirstine Faurholt på valg og villig til genvalg
Bestyrelsesmedlem/Næstformand Trine Kristensen på valg og villig til genvalg
Bestyrelsesmedlem/MVU Peter Sørensen på valg og villig til genvalg
Kasserer Erling Brødbæk på valg og villig til genvalg
Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen – Martin Østergaard & Christian Møller
Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant
Eventuelt
Status på Hal 2-projektet & “køb en mursten”
Ungdomsudvalgsformand – Kirstine Faurholt på valg og villig til genvalg
Bestyrelsesmedlem/Næstformand Trine Kristensen på valg og villig til genvalg
Bestyrelsesmedlem/MVU Peter Sørensen på valg og villig til genvalg
Kasserer Erling Brødbæk på valg og villig til genvalg
Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen – Martin Østergaard & Christian Møller
Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant
Eventuelt
Status på Hal 2-projektet & “køb en mursten”
Uddeling af priser og pokaler